TIĞ İŞİ ,ÇOK GÜZEL BEBEK BATTANİYELERİ…

Kız çocukları için harika bebek battaniyeleri…

Arzu'nun Hobileri hakkında

Hayat paylaştıkça güzeldir... :))
Bu yazı bebek battaniyeleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

TIĞ İŞİ ,ÇOK GÜZEL BEBEK BATTANİYELERİ… için 6 cevap

  1. yasemin dedi ki:

    Supersin canim paylasimin icin tesekkur ederim bebek battaniyelerini cok begendim sevgiler.

  2. Anonymous dedi ki:

    canim benim iyiki bende seni tanimisin iyiki varsin verdigin linke girdim yesil olmasin baska renk olurmu pembe mavi lila veya yavru agzi renkeri .renk degisimi olursa bana yaz canim tercihim guzel gul kurusu pembe olurmu canim …arzucugum hobiforuma uye misin .edacigmin sitesinde bir sablon var puanli cok begeniyorum bir gorsen cok harika ,,opuyorum benim gonlu guzel yuregi temiz canimi sevgiler…

  3. Çiçek Hoby dedi ki:

    Aramıza hoş geldin Bloğunuz hayırlı olur inşallah.

  4. Çiçek Hoby dedi ki:

    Bloğumu ziyaret ettiğin ve güzel dileklerin için teşekkürler.

  5. sibel dedi ki:

    BAYILDIM.ÇOK NEFİS OLMUŞLAR.SEVGİLER.

  6. sibel dedi ki:

    BAYILDIM ÇOK NEFİS VE DEĞİŞİK OLMUŞLAR ELİNE SAĞLIK.SEVGİLER.

Bir Cevap Yazın

