Netten kız çocukları için,tığ işi çok güzel şapka modelleri…

Bu şapkalara bayılıyorum…Kimler yapmışsa ellerine sağlık.Renk renk ,cıvılcıvıl…Kız çocuklarına da ayrı bir hava ve güzellik katmış doğrusu…Daha önceden yayımlayacaktm ancak biraz tembellik,biraz da yoğunluktan dolayı şimdi kısmet oldu.Şapka yapıp satan pek çok kişi var.Değişik modeller arayanlar için yardımı olur diye düşünüyorum…Resimlerin üstlerine tıklayınız lütfen!…









About Arzu'nun Hobileri

Hayat paylaştıkça güzeldir... :))
Bu yazı çocuk bereleri ve şapkaları içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to Netten kız çocukları için,tığ işi çok güzel şapka modelleri…

  1. yasemin dedi ki:

    Arzucugum nasilsin bitanem tatilin nasil geciyor umarim hersey guzel ve mutlu ,hayirli bereketli guzel bir tatil gecirmeniz dilegiyle sevgiyle kal kocaman sarildim :))

  2. yasemin dedi ki:

    Hos geldin canim tatiliniz guzel gecmistir insallah donmene cok sevindim .Bizlerde iyiyiz allaha sukur.Bu güzel gecelerin feyzi üzerinize, rahmeti geçmişinize, bereketi evinize, nuru ahiretinize, sıcaklığı yuvanıza dolsun.Mevlit kandiliniz mübarek olsun.
    Hayirli geceler dilerim sevgilermi biraktim saglicakla kal:))

  3. merhaba ablacım hoşgeldin.teşekkür ediyorum.tatilim çok iyi geçti.sizlerinde iyi olmasına sevindim.Allah iyilik versin.benden de kucak dolusu sevgiler.çok öperim… :))

Yorum bırakın